Re: [CPROG] linker problem med ld (gcc)

----- Original Message -----
From: "Joachim Holst" <sslug@sslug>
[snip]

> Du kan juu alltid installera CygWin i Windows.
> Den ger dig tillgång till GCC fast i Microsoft miljö så att man kan
> prova eller köra sina älskade *NIX baserade program så som SSH, BASH,
> PERL mfl. Finns även en X-Server till Cygwin :-)

Det virkede som en rigtig god idé, så jeg inst. CygWin og kørte gcc og til
min store glæde blev programmet oversat uden fejl.

...jeg troede at min lykke var gjort intil jeg opdagede at gcc til CygWin
genererer kode til windows :((( så hjælper det jo ikke så meget. Ved du om
man kan få den til at lave kode til UNIX?

ellers et godt forslag.

/Kasper