Hvor er C++ typeinfo headeren?

Hvor bliver C++ typeinfo headeren gemt af gcc? Jeg har ledt overalt under
/usr/include og finder kun /usr/include/stlport/typeinfo filen.
Da stlport så vidt jeg ved er en separat implementation af C++ standard
biblioteket, som jeg åbenbart har installeret på mit system, kan det vel
ikke være den fil gcc benytter sig af?

Det er ikke at jeg ikke kan benytte mig af de ting som ifølge Stroustrup
skulle ligge i typeinfo headeren (dynamic_cast, f.eks.), men hvor i
alverden er den?

--
Med venlig hilsen / Best regards,
David List