Re: [CPROG] Finde definerede signals på systemet

Friday 28 June 2002 22:06, Christian Hemmingsen wrote in
<sslug@sslug> to sslug.cprog:

> Prøv at kigge i /usr/include/bits/signum.h

Jeg skulle måske have nævnt at mit problem faktisk var at jeg *har*
observeret definitionerne på int værdierne for signal symbolerne, men ikke
kan finde den funktionalitet jeg skal bruge. Det jeg skal bruge er helst en
funktion som tillader indgivning af signal navnet som tekststreng,
hvorefter der returneres den int værdi som er bundet til det samme signal
navn. Findes det?
Det skal bruges til noget C++ signal wrapper jeg er ved at konstruere, som
skulle gøre det nemmere at overskue bindingen mellem signal og signal
handler. Hvis det jeg savner ikke findes må jeg selvfølgelig blot lave
konstruktøren for min wrapper-klasse så den tager højde for samtlige
signals der kan tænkes, men det ville da være rart hvis der fandtes noget i
forvejen som kunne hjælpe.

Tak for svaret.

--
Med venlig hilsen / Best regards,