Re: [CPROG] C -> C++

>Hvis man nu som jeg har arbejdet en lang årrække med C og gerne vil
>"snuse" til C++ og gerne hurtigt vil igang med de lidt mere interessante
>ting som fx. anvendelse af templates, hvilken kilde/bog skal man så
>finde?
Sammen med ISO/IEC 14882:1998(E) er  BS The C++ .. 3rd ed. ikke helt
tovlig.

Det er ikke for nybegyndere men som opslagsværk og indgang til STL er den
faktisk ret god!
(husk dog ISO/IEC 14882:1998(E) - hvis du stiller spørgsmål ved hvad du
laver)

>Altså en: "From C to C++ expert in 20 minutes"
Held og lykke med det!

Nils Åke Ljunggren

Jeg er forøvrigt ikke klar over om der noget der forhindrer mig i at maile
ISO/IEC 14882(E) til dig?