Re: [CPROG] C -> C++

Jeg lover dig, at det ikke kan gøres på 20 minutter med
    The Complete Reference: C++
    Herbert Schildt
men alligevel anbefaler jeg denne til dig.

Han beskriver C og C++, forskelle (få) og ligheder.
Det ser lige ud til at være noget for dig.

Der er masser af eksempler, også omkring templates.

mvh
Jan Eggert Kofoed