Re: [CPROG] problemer med gammel kode.

[snip]
> Istedet for at poste hele filen, kan du så ikke poste noget context
> omkring der hvor det gik galt? Gerne med linienumre...
Jeg kom til at tænke på det lige så snart den var røget afsted...

> Skriver du _aldrig_ kommentarer?

Tjooe men dette er vist nok noget jeg i sin tid lavede på klippe-klistre
måden fra et større program. Det har forresten virket.

--
Kim Schulz - Freelance Development    | mophobia, n.:  Fear of being
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | verbally abused by a