Re: [CPROG] algoriteme bøger

tak skal i alle ha' for de hurtige svar. Jeg vil kikke nærmere på det (når jeg er færdig med examnerne).

Mit niveau: tja...jeg er vel temmelig grøn. Dog har jeg taget et lille datalogi kursus i forbindelse med mit matematik studie - jeg håber det har rustet mig lidt...

Hvad jeg vil. Mig og nogle venner vil bygge en robot. Den skal kunne køre selv. Og evt. generer et kort over det omrøde den har kørt på.
Det er muligt det er en stor mundfuld, men vi er temmelig hug på ideen. Så mon ikke det går. I den forbindelse: Er der nogen der har nogle tips?

Mvh steffen