Re: [CPROG] funktion til at snakke med parallelporten

Steffen Juul Christensen wrote:

> Grunden til at jeg spøger er:
> * mig og gutterne vil lave en robot.
> * så ved jeg måske lidt mere om hvor jeg skal starte med at søge! Det
> kunne jo være at jeg var så heldig at 'Deitel & Deitel' havde skrevet
> noget om det i deres bog (C++ how to program) - som jeg har.

Du kan se på dette her:
<URL:http://people.redhat.com/twaugh/parport/html/parportguide.html>
Det er et godt sted at starte.
Iøvrigt er det som Mads Dydensborg skriver en rigtig god ide lige
at lede lidt. Google er praktisk til den slags.

Mvh
Lau Sennels

--
 use PDL; use PDL::IO::Pic;$a=zeroes 300,300; $r=$a->xlinvals(-1.5,0.5);
 $i=$a->ylinvals(-1,1);$t=$r;$u=$i;for(1..30){$q=$r**2-$i**2+$t;