Re: [CPROG] stat()

In article <sslug@sslug> Egon wrote:

> Det er nu lykkedes mig (håber jeg) at få stablet en gcc3.1 linux->win32
> cross-compiler på benene (mingw).
> Nu har jeg bare det problem, at win32 ikke understøtter POSIX :-(
> Hvad bruger man istedet for stat() til at identificere om en fil
> allerede eksisterer i win32?
> Er der noget som helst der bare minder om en standard for det på win32?
> Okay, jeg kan også acceptere en quick'n'durty løsning - jeg skal i
> første omgang bare se om det kan lykkes at kompilere programmet og
> senere køre det på win32 (det bliver iøvrigt i første omgang via wine).

Har du set i /Cygnus/cygwin-b20/H-i586-cygwin32/i586-cygwin32/include/mingw32/
/Cygnus/cygwin-b20/H-i586-cygwin32/i586-cygwin32/include/mingw32/sys/stat.h
(eller hvor den nu ligger i de nyere versioner af cygwin/mingwin32)

Der burde være noget der kan bruges.

Du kan også se på nogle originale windows kald i
/Cygnus/cygwin-b20/H-i586-cygwin32/i586-cygwin32/include/Windows32/

--
mvh Frank Damgaard  | <s>http://home3.inet.tele.dk/frda/</s>