Re: [CPROG] stat()

On Sun, Jun 02, 2002 at 07:10:19PM +0200, Egon Andersen, Talura wrote:
> Jeg tror dog det vil kunne bruges i en snæver vending.
> Jeg havde blot håbet på at nogle havde erfaring med hvordan det gøres i
> win-miljø.
Der er adskellige funktioner defineret til at behandle precis dette
problem. En af dem hedder _stat. Det er meget generelt. F.eks. er strdup
heller ikke defineret, men heder _strdup, så for at få portabel kode
må man ty til #define.

Prøv at kigge på msdn.microsoft.com... Det er stedet hvor man finder den
slags informationer, og alle har adgang til det. Bare huske at begrænse
din søgning til C++, ellers får du alt muligt VB crap med...

Men alt andet lige, så er det her nok ikke forumet.