Re: [CPROG] stat()

Hi.

> Nu har jeg bare det problem, at win32 ikke understøtter POSIX :-(
> Hvad bruger man istedet for stat() til at identificere om en fil

Sidst jeg lavede noget under ren Win32, eksisterede funktionerne

 findfirst()

og

  findnext().

De brugte en 'struct ffblk' til deres info, og virkede på nogenlunde
samme facon som stat().

Ved ikke om de er defineret i dos.h eller dir.h, men noget i den stil..

Det var under Borlands 5.0 IDE, s'vidt jeg husker..  Men Visual C, kendte
dem vistnok også..

Jeg kan nok godt finde et eksempel, hvis du ønsker ??

   bean