Re: [CPROG] newbee med include problemer

Michael Westergaard <sslug@sslug> writes:

> Det goer du slet ikke. User-mode programmer maa ikke den slags. Det skal
> man vaere kerne for at kunne. Nu er jeg ikke nok inde i kernen til at
> komme med detaljer, men det er der sikkert andre der er.

Ikke nødvendigvis.  Fidusen er at have en devicedriver som kan snakke
med dine kort, og så gøre det muligt at bruge dem derfra.

Men få nu C-programmeringen under skalpen, så kan du begynde at kigge
på resten bagefter.

--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://homepage.mac.com/ravn