Re: Sv: [CPROG] newbee med include problemer

"Jan Arentoft" <sslug@sslug> writes:

> Findes der er god bog med alle funktionerne
> -printf
> -random
> -getch
> osv til linux... Har en bog som hedder turbo c reference guide
> findes der en ligne til linux gcc ???

Der findes POSIX-standarden.

Prøv at søge efter noget ligende:
<http://www.oreilly.com/catalog/posix/>

Den ville jeg forvente havde noget af det jeg tror du ønsker, jeg
kender den dog ikke selv.

--
 Peter Makholm     |       I have something to say: It's better to burn in
 sslug@sslug |                              hell, than to fade away!