Re: [CPROG] newbee med include problemer

> man random giver bla:
>
> SYNOPSIS
>        #include <stdlib.h>
>
> Er det andet du vil? Jeg tror ikke, at du faar kommunikeret (til mig),
> hvad du gerne vil.

Jeg tror jeg har misforstået dit tideligere svar.
Jeg vil lige se om kan finde de gængse..

Tak :-)

> '$mn'?

Jeg læste på nettet at der var mulighed for at se i en include hvilke
funktioner den indeholdte ved hjælp af kommandoen mn.
Der var et eksembel som så nogenlunde sådan ud....  $mn include.so.l
Så ville den retunere random() osv....

Jan