Re: [CPROG] C-compilere til NT...

On Wed, 8 May 2002, Egon Andersen, Talura wrote:

> Vil det sige, at den binære kode kan afvikles helt uden cygwin på
> slut-brugerens maskine?

Modulo et par dll'er, vil jeg tro. Jeg har ikke vildt mange erfaringer med
det. Jeg har en enkelt konsol applikation der skal kunne oversættes under
Windows, og når jeg forsøger at køre den uden for cygwin siger den:

"The dynamic link library cygwin11.dll could not be found in the specified
path .... blab"

Jeg har ikke adgang til f.eks. quickview der kunne fortælle mig om den vil
loade yderligere dll'er. (Jeg kører cygwin i en citrix ting under Linux,
hvilket i sig selv er lidt skægt :-)

> Hvis dette er tilfældet kunne det absolut blive interessant!

Jeg tør ikke love noget - men, jeg tror da det er tilfældet.

Det er gcc der følger med, så det er hurtigt at teste.

Mads

You may not use the Software in connection with any site that disparages
Microsoft, MSN, MSNBC, Expedia, or their products or services, infringe any
intellectual property or other rights of these parties, violate any state,
federal or international law, or promote racism, hatred or pornography.
                                     - Part of MS Frontpage 2002 EULA