Re: [CPROG] C-compilere til NT...

On Wed, May 08, 2002 at 12:02:06PM +0200, Mogens Kjaer wrote:

> mingw vil lave en version, når gcc-3.1 kommer.
>
> http://www.mingw.org
Og hvis jeg ikke husker helt galt kan man ogsaa installere mingw under
cygwin (det er en af de pakker der findes). Saa laenge det er mingw, saa
bruger den ikke cygwin laget til noget. Det er rent Windows.

Ellers har jeg ikke proevet nogle compilere paa Windows endnu som var
tilfredsstillende. Intels skulle vist vaere meget god, men jeg ved ikke
om den er ISO-C99 compatibel. Om den saa virker finde jeg nok ud af om
et par uger naar vi har faaet testet den.