Re: [CPROG] newbee *giver OP*

On Sun, 5 May 2002, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Ellers er den nyeste source til xkobo jeg kan finde:
> http://www.ibiblio.org/pub/X11/contrib/games/xkobo-1.11.tar.gz
> skal rettes temmeligt meget til for at kunne oversættes med nyere
> oversættere.

Jeg har et par sources liggende på http://redhead.dk/download/pub/Xkobo/
gcc patchen er de krævede ændringer til version 1.11 for at  kunne
compilere den på nyere gcc'er.
+w01 versionen er en lidt ændret version, blandt andet er der lidt ekstra
fjender, og det kræver lidt flere skud, før de dør..

Kenneth

--
   -[ Sigit-0.1.8 (CVS-$Date: 2002/04/15 14:46:42 $) ]-
"The tragedy of life is not that it ends so soon, but that