Re: [CPROG] newbee *giver OP*

On Sat, 4 May 2002, Jan Arentoft wrote:

> "Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse

> Ja det er den første...
> Jeg har fundet den som rpm, men ville hellere have en c fil som kan
> kompailes.
>
> Den c fil, eller de c filer jeg kan finde melder alle fejl når jeg benytter
> c kompaileren som er med Red hat 7.1

Kan du bruge sdl kobo Deluxe?:
http://olofson.net/skobo/
? Den ser ud til at være nyere, og imod SDL target
Ellers er den nyeste source til xkobo jeg kan finde:
http://www.ibiblio.org/pub/X11/contrib/games/xkobo-1.11.tar.gz
skal rettes temmeligt meget til for at kunne oversættes med nyere
oversættere.

Mads

Remember, never ask a geek "why"; just nod your head and back away slowly...