Re: [CPROG] Skærm lib... DOS => Linux

In article <sslug@sslug> you wrote:

> OK, kender du nogle start sider eller bedre noget anvendeligt C++ kode som
> jeg kan kikke på ???

Jeg har ikke ledt, men ellers se i et eksisterende program der anvender
curses.

Men jeg prøvede lige google "ncurses tutorial" og
vupti kom der et link hvor Eric S. Raymond er medforfatter:
http://web.cs.mun.ca/~rod/ncurses/ncurses.html

--
mvh Frank Damgaard  | <s>http://home3.inet.tele.dk/frda/</s>