Re: [CPROG] Skærm lib... DOS => Linux

Der skal nok komme mere uddybende svar på dine muligheder, men du kan
godt glemme alt om at skrive til skærm-hukommelsen. Set med
Linux/UNIX-øjne er din skærm en ekstern TTY (teletype) og din lokale
skærms memory er beskyttet af alverdens protections, både hardware og
software. Du må simpelthen bruge de tegnemuligheder der ligger i
standard-biblioteket.

Det er ikke mig der kommer med de uddybende svar på det emne, men det er
søndag så der er nok ret få mere kvalificerede der svarer.....

M.v.h.
Søren / SHS-Consult