Re: [CPROG] gcc -pg og gprof

On Mon, 22 Apr 2002, Thomas Bregentved Rasmussen wrote:

> Hej
>
> Jeg forsøger at kompilere et c program med -pg parameteren til gcc med
> henblik på at få genereret en gmon.out fil jeg kan analysere med gprof.
> Men så snart jeg tilføjer -pg til min liste af CCFLAGS i min Makefile, får
> jeg følgende fejl:
> main.o: In function `main':
> main.o(.text+0xd): undefined reference to `mcount'
> collect2: ld returned 1 exit status

Er der en chance for at du krydsoversætter? I så fald skal du sikre dig at
din platform rent faktisk understøtter -pg - det er ikke tilfældet for
alle platforme.

Mads

The infamous Melissa virus, Explore.zip, VBS/Bubbleboy, X97M/Papa, ILOVEYOU
and MORELOVE viruses all used the Outlook address book to spread themselves.