Laaangsom snprintf()

Hej,

Jeg har et problem med hastigheden af snprintf().

I et real-tids program har jeg et sted følgende program linie:

length = snprintf(tmpbuf, bufsize, "%-.*LE", fractional_digits,
RealValue);

Ovenstående linie overskygger simpelthen alt andet i programmet, mht.
tidsforbrug og der foregår faktisk ganske meget andet!

Jeg har mål forbruget til ca. 20000 clock-cykler, hvilket jeg synes er
ekstremt meget.

Findes der nogle rutiner der er væsentligt hurtigere til løsning af
problemet, er jeg meget interesseret. Evt. en henvisning til en effektiv
algoritme vil også være nyttig.

Med venlig hilsen
Egon Andersen