Re: [CPROG] Problem med gcc -Os

On 5 Apr 2002, Erwin S. Andreasen wrote:

> Hvilket register drejer det sig om, og på hvilken platform?

d0 på en m68332 - men, den kører sådan set ikke linux; m68k-none-elf - jeg
ville have troet at gcc (og venner) stod for calling conventions.

> http://www.fokus.gmd.de/linux/HOWTO/html_single/Assembly-HOWTO.html#S-CALL

Hmm. Den ser ud til at være ret ia32 specifik. Jeg må vel tygge mig
igennem gcc manualen og kigge på noget genereret maskinkode.

Tak,

Mads

Men of vast integrity are seldom popular.  They are often crucified

                               - Dave Mallery