Problem med gcc -Os

Hejsa

Jeg har det lidt spøjse problem at hvis jeg oversætter et program med -Os,
så sker der det at en variabel et sted ryger i et register, og
gudhjælpemig bliver overskrevet ved kald til en biblioteksrutine.

Virkeligt mystisk.

Er der nogen der har oplevet noget lignende? Jeg kan sagtens løse mit
lokale problem ved at bruge min variabel på en sådan måde at den ikke
ryger i registre, _men_ jeg aner jo ikke om der sker noget tilsvarende en
masse andre steder i min kode.

Nogen ideer?

Mads

THE COURT:  I'm delighted, Doctor, that this is plain English to someone.

  - From DeCSS trial transcript, regarding a plain text describing of DeCSS.
    http://www.cs.cmu.edu/~dst/DeCSS/Gallery/touretzky-testimony.txt