Re: [CPROG] C-programmering i MS Visual Studio

On 1 Apr 2002, Anna Jonna Armannsdottir wrote:

> kan kigge på men når det kommer til debuggning
> må Linux simpelthen se sig besejret af Windos.

Ehm? Et er at du kan lide MSVC, men jeg er altså gdb bruger, og der
styrer insight og ddd altså for mig. Såvidt jeg ved kan MSVC ikke de ting
som f.eks. ddd kan.

Hvis du endelig vil den slags, kan du vel også bruge kdevelop og kgdb -
det er sådan set ret integreret osv.

Mads

NT is a closed box of point tools linked by an untouchable matrix of
invisible semaphores. These bonds are surrounded by a blizzard of
mystifying, contradictory, and forever-changing OS documentation.
Under an NT regime, almost all Unix users will lose the ability to
exert low-level control over data and applications.