Re: [CPROG] C-programmering i MS Visual Studio

Helt ærligt - kender du det mindste til datatyper og deres
repræsentation?

I nedenstående program er det inderligt ligemeget med at bruge atoi, men
det vil da virke. Vi bruger ikke gets-funktionen, for den er farlig og
kan medføre smadring af program og data-områder. Vi bruger fgets, hvor
vi kan begrænse antallet af tegn.

Programmet er tåbeligt, for det læser tal ind som tengstreng,
konverterer dem til integers og siden lader man printf konvertere dem
til tegnstreng igen. Man kunne lige så godt skrive strengene ud med
%s......

Søren