Re: [CPROG] C-programmering i MS Visual Studio

Et meget simpelt spørgsmål til:

Hvis jeg har nogle variable, firstnumber, secondnumber og multi, og jeg vil
skrive hvad de indeholder med printf() gøres det så ik sådan:

antager at det er integers
printf("%d", firstnumber, "+ %d", secondnumber, "gives %d", multi);

f.eks.

Hvad gør jeg forkert... jeg er ik så god til det endnu!! :(

- Jesper