Re: [CPROG] C-programmering i MS Visual Studio

Jeg er ikke med. Virkede det program jeg skitserede ikke???

Måske ikke hvis du forsøger at køre det inde i dit GUI, men kør det fra
en MS-DOS prompt, for der SKAL det dæleme virke. Ellers har Microsoft
nok engang lavet en egen hemmelig standard, og det ville ikke
undre.......

Søren