Re: [CPROG] C-programmering i MS Visual Studio

On Mon, Apr 01, 2002 at 11:14:19PM +0200, Jesper wrote:
> For det første kan jeg godt programmere C i en C++ compiler ik'? Men ikke
> omvendt selvfølgelig...
>
> Men jeg har et problem...
>
> Jeg er nybegynder og jeg vil lave noget så simpelt som en tekst det looper
> et vist antal gange og så ville det jo muligvis se sådan ud:
>
> #include <stdio.h>
>
> main () {
>
>     int i;
>
>     for(i=0 ; i<10 ; i=i+1)
>     printf("Loop!\n");
> }

Du kunne maaske uddybe dit problem? Udover dette er der maaske
mere oplagte fora at spoerge om MS Visual Studio ting i?

Din 'main'-erklaering kunne i oevrigt vaere mere velformet som

  int main(int, char**) {

men om det er dit problem er svaert at vide...

Rasmus