Re: [CPROG] memory mangement - leak forbyggelse.

Jeg ved ikke, men jeg benytter man siderne, fordi jeg ogsaa arbjeder med andre
UNIX systemer, hvorfor har Linux verden opfundet en ny standard (info)
og gemmer nogle informationer der, det er saa traelst, at altid skulle lede efter
information, fordi halvdelen er et sted, den anden halvdel er et eller andet
sted, som man som regl ikke kan finde.

Kan man ikke blive enig om at enten have en dokumentation standard eller
ogsaa, have det samme dokumentation i all dokumentation systemerne? Jeg kan ikke laenger finde noget :-<.

Naa men det er bare IMHO, og min quota af brok for i dag.

mvh
   mike.