Re: [CPROG] ASCII

Lige en bemærkning fra "den gamle garde".

Mine argumenter drejer sig ikke så meget om effektiv kode, som det gør
om små programmer. At der forkes til alle processer er klart nok og det
er også klart at det er en større opgave for et OS at lave
"housekeeping" på diverse resourcer. For mig har det været en parameter
ikke at belaste serveren mere end højst nødvendigt. Derfor vil jeg
hellere have den loader 10 KB kode end 1 MB hvert 10. sekund. Tiden er
ligegyldig så længe "folket" lader sig spise af med at 256 Kbps skulle
være "bredbånd" - Grrrrrr.

Lige en bemærkning til et andet indlæg. Måske ville det være smart at
lægge dele af projekter ind i Apache-serveren, men for mit vedkommende
har jeg ikke adgang til det, og jeg kan ikke forestille mig det er
nemmere at debugge end det besvær der er med CGI i almindelighed.

Mvh Søren