Re: [CPROG] ASCII

Søren H. Sørensen <sslug@sslug> wrote:
: Det var ikke fordi den stump kode var specielt hellig, men mere fordi
: mine cgi-programmer generelt ikke er egnede til at sende ud uden
: forbehandling. I gci er debuggere nemlig en by i Kasakhstan, så mine
: programmer er fyldt med konditionelle log-prints.

Jeg vil gerne undskylde min flame. Den var ikke så ondt ment som den
var skrevet. Jeg er lidt stresset i øjelikket. Sorry.

Men iøvrigt så er jeg ikke enig i dine betragtninger mht. CGI. Jeg kan
se på din hjemmeside at du jo tilhører den gamle garde, så det medvirker
nok til din holdning :) Vi kan allesammen være glade for stram effektiv
kode, men lige præcis til CGI scripts så virker det altså omsonst.

Ift. protokol overhead, latency/båndbredde osv. så drukner et evt.
fortolker overhead let. Og et C program skal fork'es hvilket tager
en del tid. Og 95% af alle CGI programmer laver database kald alligevel,
og ingen beregninger, så der ryger hastighedsfordelen ved C med det
samme.

Mvh Morten