Re: [CPROG] ASCII

On 20 Mar 2002, Morten Sylvest Olsen wrote:

> Søren H. Sørensen <sslug@sslug> wrote:
> : At oversætte cgi-kodede strenge til alm. ASCII. Ikke fordi jeg normalt
> : forærer kode væk, men her kommer en stump c jeg bruger til det:
>   ^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Gee, thats the spirit. Not!!

Så, så. Vi har skam alle lov til at være her.

Hvis Søren ikke har lyst til at give os andre adgang til at bruge hans
kode, står det ham jo frit for. (Modulo tilføjelser til andres kode +
licens diskussion).

Det skal jo ikke være et forum udelukkende for de frelste, vel?

Mads

There are many gods which Christians reject. I just believe in one less god
then they do. The reasons that you might give for your atheism toward the
Roman gods are likely the same reasons I would give for not believing in
Jesus.
                               - Dan Barker