Re: [CPROG] ASCII

Søren H. Sørensen <sslug@sslug> wrote:
: At oversætte cgi-kodede strenge til alm. ASCII. Ikke fordi jeg normalt
: forærer kode væk, men her kommer en stump c jeg bruger til det:

Gee, thats the spirit. Not!!

Sku' ellers dejligt at man kan nyde godt af at bruge et operativsystem
bygget på noget kode som ham der Torvalds FORÆREDE VÆK!!! Eller en C
compiler som RMS FORÆREDE VÆK. Så overlever du nok at forære 20 liniers
C kode væk.

Nå, nok mavesyre for idag. Jeg deltager eller starter normalt ikke licens
flammekrige, men din bemærkning strøg mig den forkerte vej, i betragtning af
forum'et.

Mvh Morten