Fra: Jan Arentoft [mailto:sslug@sslug
Sendt: 19. marts 2002 21:19
Til: sslug@sslug
Emne: [CPROG] ASCII

Hejsa

Jeg har problemer med ASCII tegnene på min comp...

Jeg har lavet et cgi script hvor jeg kan tilføje links til en html side.
Jeg har programmeret det hele i c.

Nu er problemet så at når jeg skriver et link i browserens windue evt
www.jubii.dk/mor så laver linux boxen det om til
www.jubii.dk%4Fmor........
Hvad er det jeg har overset ???

Jeg har dansk keyboard på linuxmaskinen..
Er det noget jeg skal ændre i mit c program eller er det andre steder
det
skal ordnes (det vil jo være dumt at programmere sig ud af det)

Jan Arentoft

    www.en.person.dk