Re: [CPROG] lagersegmentfejl coredumped ??

On Tue, 19 Mar 2002, Jan Arentoft wrote:

> Her har jeg sat næsten hele programmet ind som melder coredumped, det
> mærkelige er jo at når jeg ligger det som et cgi-script og kalder det via
> hjemmesiden så kommer fejlen coredumped ikke ??

Det er temmeligt oplagt fordi du ikke checker jann for at være != NULL.

Det virker som om du ikke har den store erfaring i C. Jeg har temmeligt
meget erfaring. Jeg ville tænke mig om en 17-18 gange før jeg skrev et CGI
program i C. Og næppe gøre det.

Mads

You know you're a Linux geek when...

    You can reconstruct your fstab from scratch, and not even think about it.

                                                     - segfault