Re: [CPROG] lagersegmentfejl coredumped ??

"Peter Korsgaard" skrev
> Nu kører jeg ikke med dansk locale, men jeg vil tro det er en
> segmentation fault (at du har forsøgt at tilgå noget hukommelse du
> ikke må)
>

> Findes QUERY_STRING environment variablen? ellser returnerer getenv en
> nullpointer.
>
> Hvad er i lig?
>

> Enten findes QUERY_STRING ikke eller i er større en længden på
> stringen.

Det der er det mærkelige er jo netop at bare jeg fjerner eks linien med [i]
så virker resten
og fjerner jeg i stedet QUERY_STRING så virker resten (når jeg siger virker
mener jeg uden core fejl)

NB: jeg tæller i op, men den er ikke længere end QUERY_STRING
Jan Arentoft