cgi script fejl

MIn loog melder fejl når jeg i et cgi (lavet i c) vil skrive til disken.
Det hele virker fint når jeg kører den alm, men når den skal kaldes som et
cgi script kommer
følgende fejl:
Premature end of script headers.
Har jeg ikke lov til at køre cgiscript som skriver på disken i min httpd ?

Jan Arentoft