lagersegmentfejl coredumped ??

Hejsa

Hvad betyder det når linuxboxen skriver ( lagersegmentfejl coredumped)

---cut---
char *jann
---cut--
jann=getenv("QUERY_STRING");
---cut--
if (jann[i]==1);
---cut--

fjerner jeg en af disse linier i mit program kommer fejlen ikke længere, men
så virker programmet jo ej heller som jeg ønsker....

Nogen bud ?

Jan Arentoft