Re: [CPROG] autoheader #undef i config.h

On Thu, 14 Mar 2002, Dennis Hansen wrote:

> Hej,
> Jeg sidder og roder med autoheader for første gang.
> Jeg har et problem med at jeg laver en config.h
> via autoheader, men jeg får en undef på CONFDATO
> i min config.h,

autoheader laver faktisk config.h.in - hvad står der i den? Du skal køre
configure _inden_ du kigger i config.h...
jeg har nappet det med CONFDATO fra
> http://www.sslug.dk/linuxbog/program/bog/autoconf-def.html
>
> Jeg forstår ikke hvorfor jeg får en #undef,
> er der meningen ?

Ja, i config.h.in - den burde gerne være ændret i config.h

Huskede du at køre alle kommandoer?

Mads

The irony is that Bill Gates claims to be making a stable operating system
and Linus Torvalds claims to be trying to take over the world.