autoheader #undef i config.h

Hej,
Jeg sidder og roder med autoheader for første gang.
Jeg har et problem med at jeg laver en config.h
via autoheader, men jeg får en undef på CONFDATO
i min config.h, jeg har nappet det med CONFDATO fra
http://www.sslug.dk/linuxbog/program/bog/autoconf-def.html

Jeg forstår ikke hvorfor jeg får en #undef,
er der meningen ?

# Filnavn: configure.in
AC_INIT(src/hello.cpp)
AM_INIT_AUTOMAKE( katelog-hello, 1.0 )
AM_CONFIG_HEADER(src/config.h)
CFLAGS="-O2"
AC_PROG_CXX
AC_STDC_HEADERS
AC_OUTPUT(Makefile man/Makefile src/Makefile )
CONFDATO=`date "+%Y-%m-%d %H:%M:%S"`
AC_DEFINE_UNQUOTED(CONFDATO,"$CONFDATO",[Dato for kørsel af ./configure])

# Filnavn: config.h
/* Define if you have the ANSI C header files.  */
#define STDC_HEADERS 1
/* Name of package */
#define PACKAGE "katelog-hello"
/* Version number of package */
#define VERSION "1.0"
/* Dato for kørsel af ./configure */
/* #undef CONFDATO */

Jeg kan ihverfald ikke bruge CONFDATO i hello.cpp
når jeg bygger programmet.

--
Linux - Because I'm worth it.
Dennis Hansen <sslug@sslug>