Re: [CPROG] 2' komplement til decimal

> Her går det galt. Du har vist fra den første øvelse lavet
> en opgave i at konvertere fra tal til ascii? Det gøres ved
> hhv. at finde remainder med 10 og derefter dividere med 10.
>
> Tager jeg meget fejl hvis der i XLong biblioteket ikke
> findes en XLdiv og en XLrem....

i det gamle fag hvor denne opgave blev stillet gjorde der, men nu har vi
kun en XLdiv1 som dividerer med en unsigned long  int og returnerer
remainder som en Unsigned long int (eller XLfig som den kaldes).

andet har vi ikke.

--
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser  | QOTD:  "Just how much can I
www.guadec.org - tapas, beer and gnome | get away with and still go to