Re: [CPROG] Links til god guide

Hej Lars

Vi kan ikke være mere enige i kritikken af winsockx -- i forhold til
winsockx foretrækker jeg langt Java.

Min pointe var at Java's sockets ikke bragte sockets op på et "højere"
niveau end C -- og her mener jeg BSD!

Indtil videre foretrækker jeg BSD sockets i C -- men jeg arbejder på et
C++ alternativ sanktioneret af BS.

Med venlig hilsen

Nils Åke Ljunggren

"Lars Lerager Hansen" <sslug@sslug>