Re: [CPROG] Links til god guide

Kenneth Jakobsen <sslug@sslug> skrev:

> Min post gik oprindeligt ud på, at jeg gerne ville finde kilder til
> selvhjælp...

På www.accu.org er anmeldelser af bøger om C programmering. Det kan
klart anbefales at benytte en god bog, da den invariabelt er bedre
gennemarbejdet end en hjemmeside. Jeg foretrækker nu også papir til at
læse større mængder tekst.

Men det er vigtigt at finde en *god* bog, og her kan bemeldte
hjemmeside være til stor hjælp. Jeg vil ikke selv anbefale bøger om C,
da jeg i lang tid har fokuseret på C++, og min viden om C bøger derfor
er noget forældet.

Hvis du synes at bøgerne er dyre (og det er gode fagbøger!) kan du
låne dem på biblioteket i første omgang; DTV i Lyngby har - eller
indkøber på foranledning - dem alle.

Anders.