Re: [CPROG] Links til god guide

Hej igen...

Min post gik oprindeligt ud på, at jeg gerne ville finde kilder til
selvhjælp...
Til mads kan jeg bekræfte at mine eneste erfaringer er basic fra
Commodore 64, og lidt html... ;o)
Og har derfor brug for gode begynder guider.
Vil gerne indhente den fornødne viden, til at kunne udvikle nyttige
nyskabelser til dette pragtfulde system.
Dog ved jeg da udemærket at den viden ikkke kommer over en nat... ;o)
Men man skal lære at kravle for at kunne gå...