Re: [CPROG] Links til god guide

On Wed, 27 Feb 2002, Kim Schulz wrote:

> men hvad skulle formålet med at benytte java så være ?

Eksempelvis at man kan skrive
String [] ged;
int i;
for (i = 0; i < 10; i++) {
  ged[i] = "Dette er nummer " + i;
}

istedet for
#include <string.h>
char * ged[];
int i;
char buf[256];
for (i = 0; i < 10; i++) {
  sprintf(buf, "Dette er nummer %i", i);
  ged[i] = malloc(strlen(buf);
  strcpy(ged[i], buf, strlen(buf));
}

Eksempelvis. Tro mig, begyndere har _meget_ lettere ved at lære det
første.

Mads

Even the animated paperclip that acts as a helper in some Microsoft software
can be compromised and turned against the computer it is being used on.
     - BBC quoting american post September 11th research