Re: [CPROG] Links til god guide

On Tue, 26 Feb 2002, Magnus Meinild wrote:

> From: "Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug>
>

> < snip >

> Fornemmer jeg mudderkastning her?

Både og. Jeg mener at Kims svar (og, jeg har ikke læst hans nyeste) var
rimeligt uunderbygget. Derfor ville jeg godt pointere at jeg meget gerne
så at han svarede på min mail.

> Jeg kunne faktisk godt tænkte mig at høre
> nogle saglige argumenter snarere en "det er noget pis" eller "sådan her er
> det basta". Det er da en interessant diskution fra dedaktisk synspunkt, og
> jeg står muligvis med en klasse der skal undervises i helt basal
> programmering snart. Så folk der har en viden om det her ud over en mening
> kom lige med et godt svar :)

Tjom. Jeg har nogen erfaringer som underviser på Datalogisk Institut. Det
kan vi eventuelt vende tilbage til.

Mads

The irony is that Bill Gates claims to be making a stable operating system
and Linus Torvalds claims to be trying to take over the world.