Re: [CPROG] Links til god guide

On Tue, 26 Feb 2002 20:43:26 +0100 (CET)
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> Har du slet ikke programmeret før? Hvis ikke, ville jeg nok starte med
> Java, eller noget i den stil...

Det var dog det ringeste forslag jeg nogensinde har hørt....det havde
været bedre hvis du havde forslået BASIC, ja endda php ville være bedre.
Java er ikke første led i programmeringskæde og bør aldrig blive det.
Det er alt for begrænset til det.

en fin vej at lære programmering er
C -> C++ -> Java. Det kan endda til tider anbefales at man hopper helt
tilbage på BASIC eller PASCAL niveau hvis man har svært ved at kapere C.

MVH
Kim Schulz

--

[              http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!            ]