Re: [CPROG] DDD

Jeg antager den skriver det efter den har kørt programmet og programmet
er gået ned.  Det er sikkert fordi programmet går ned i noget der er
kompileret fra /opt/c/...?  Prøv at trygge et par gange på "up".

Det var, når jeg havde åbnet programmet, og inden jeg kørte det, men jeg har fundet ud af, hvad jeg gjorde galt. I min Makefil var det kun mit library, der havde '-ggdb' parametren, jeg havde ikke fået den på test programmet. Jeg synes dog stadig, at det er underligt, at man ikke skulle kunne debugge et program, medmindre man har compilet en masse debugging informationer ind i det. Man burde så bare få et assembler vindue, men de er der vel ikke noget at gøre ved.

VH

Robert