Re: [CPROG] Udvikle linux programmer i Visual C++

On Tue, Jan 29, 2002 at 06:38:01PM +0100, Christian Hemmingsen wrote:

> $ info automake
>
> Giver dig alt den information du har brug for at komme igang.
Har jeg forsøgt... Det kan godt være at jeg er for utålmodig, men jeg
syntes ikke at den beskriver særligt godt hvad det egentlig det er der
sker... Måske mest fordi jeg kun har læst introduktionen.

> end en Makefile.am? Næppe.
Tydelig, jo. Let overskuelig, nej. Jeg ved precis hvad der sker...
Makefile.am gør alle mulige ting bag ryggen af mig, og jeg ved ikke
precis hvordan tingene hænger sammen... Det er klart at jeg skal bruge
ca. 10 gange flere linier med normal Make, end med automake men
tilgengæld ved jeg hvordan det hænger sammen...